7 Nisan 2018 Cumartesi

MAVİ ÇİÇEKLİ ELBİSE KOMBİNİ

Merhaba sevgili modaca okurları :) Bugün sizlere çok özel bir kombin önerisi daha hazırladım.Malum ilkbahar aylarına yavaş yavaş da olsa giriyoruz ve bu yüzden kışın rehavetini üstümüzden atalım diye düşündüm.Bu yüzden baharın gelişini hatırlatan çok tatlı bir kombin hazırladım sizlere.ッッ
Bu kombini dışarıda günlük kıyafet olarak giyebileceğinizi düşünüyorum ayrıca isterseniz arkadaşlarınızla yaptığınız tatlı bir buluşmada da giyebilirsiniz.

MAVİ ÇİÇEKLİ ELBİSE KOMBİNİ💙






Evett, benim bahara merhaba konseptim bu şekilde . Mavi çiçekli son günlerde de moda olan bir elbise seçmek istedim , çoğu kişinin de dolabında bu tarz elbiseleri vardır diye düşünüyorum bu yüzden bu renk ve bu tarz bir elbise seçtim. Evet, şimdi sıra kombinimi anlatmaya geldi.

Mavi ve kırmızının uyumlu olacağını düşündüğüm için kırmızı bir bandana ve örgü yuvarlak bir çanta ekledim kombinime.Sen de böyle küçük parçalar kullanarak kombinini canlandırabilirsin bence .
Ayakkabı olarak beyaz renkli platform topuk bir ayakkabı seçtim siz isterseniz topuklu yerine babet de kullanabilirsin topuklu giymek istemiyosanız ancak mavi renkli bu güzel elbiseye beyaz renkli bir ayakkabı kullanmalısınız bence çünkü beyaz ve mavi birbirine çok yakışan renkler ve ikisi de birbirinden güzeller bence.Neyse, sevdiğim renkleri övmeyi bir kenara bırakmalıyım galiba 😶😶çok övdüm ama öyle değil mi mavi ve beyaz gerçekten çok uyumlular bence.☆☆☆
Evet arkadaşlar benim kombinim bu şekilde.Bu kombin önerisini denemelisin sende böylece hem tarz hem şık hem de çok tatlı bir tarzın olabilir diye düşünüyorum. Ben mavi çiçekli elbiseyi bu şekilde kombinledim sen olsan ne yapardın nasıl kombinlerdin benimle paylaş lütfenn. Bekliyoruuum

Tarzla kalıınnnn, mutlu kalıınn❤️

2 yorum: