16 Şubat 2018 Cuma

ELBİSE KOMBİN ÖNERİSİ

Selam sevgili moda takipçisi,💖💖💖
Kış aylarında da olsa yaz aylarında da olsa elbiseler biz kadınların sevdiği önemli parçalardandır. Renk renk desen desen elbiseler bir elbise tutkunu için harika tercihlerdir. Her kadın elbiseyi çok sık kullanmayabilir ama hazırladığım bu özel kombine yine de bakabilirsiniz. Ayrıca elbiseler tek parça olduğundan isterseniz onlarla hem kolay hem de güzel bir kombin yapabiliriz.

1)YEŞİL UZUN KOLLU ELBİSE KOMBİNİ❤
Elbiseler hem günlük kullanımda hem de özel günler için kullanılan parçalardır.Ayrıca doğru ve uygun bir kullanımla sade elbiselerle bile şık ve tarz bir görüntü yakalayabilirsiniz.
Biraz aşağıda bu elbise için hazırladığım kombini görebilirsiniz.


Bu tarz bir elbiseyi ben olsaydım böyle kombinlerdim.
Ayakkabıları bot olarak tercih ettim çünkü bu tarz uzun elbiselerin altına botların hatta mümkünse kalın topuklu botların daha uygun olacağını düşünüyorum.Rengini ise haki yeşili tercih ettim , elbisenin desenlerinde de aynı renk olduğu için bu rengi seçtim. Ayrıca elbisede bordo rengi de olduğu için küpeleri de ona uygun olarak seçtim ve bu kez kombinimde küpe kullandım çünkü bu elbiseye bordo küpelerin çok yakışacağını düşündüm.Ayrıca büyük kalın halka küpelerden de kullanabilirsiniz böylece kombininiz sade kalmamış olucak ve böylece güzel bir aksesuarla elbise kombininizi tamamlayabilirsiniz.Böylece bir elbiseyle bile şıklığınızı ortaya koyabilir ve tarzınızla göz kamaştırabilirsiniz. 

Benim kombin önerim bu şekildeydi, sen ne yapardın bu güzel elbiseyi ya da buna benzer bir elbiseni nasıl kombinlerdin? Yorumlarını görmek istiyorumm görüşmek üzere moda takipçisi✨
Unutma moda aşktır 💘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder