13 Şubat 2018 Salı

BOĞAZLI KAZAK VE KOMBİN ÖNERİSİ 2

Merhaba sevgili moda takipçisi,
Bugün yine çok güzel ve kış mevsimine çok uygun olduğunu düşündüğüm bir kombin hazırladım.Bir önceki yayınımda çok güzel boğazlı sade bir kazağı kombinlemiştim. Bu sefer de bunun 2.'sini yapmak istedim çünkü kış mevsiminde kazak çok sık kullanılıyor . O zaman senin için hazırladığım özel kombinimi görmek için hazır mısınnn

İşte burda kendileriii ↓

2)PEMBE BOĞAZLI KAZAK KOMBİNİ💜

 Çok minnoş bir rengi var değil mi ❤❤❤


Bu kombini yaparken çok zevk aldığımı itiraf etmeliyim çünkü kazak etek ve ayakkabı bu üçlü çok sevilen ve çok özel parçalar.Ayrıca bunlar benim tarzıma çok yakın.Ben olsaydım kazağı böyle kombinlerdim. Kazağın rengini bu sefer pembe seçmek istedim çünkü bir öncekinde sade bir kazak seçmiştim ve ona uygun bir kombin hazırlamıştım ama bu sefer daha farklı bir kombin yapmak istedim. Ayrıca kazağın rengi tıpkı bir şeker gibi değil mi ?
Genelde evlerde bulunan bir kazak seçtim çünkü evdeki parçalarınızla da şık olabileceğinizi göstermek istiyorum .Kazağın altına ise böyle gri renkte bir eteği uygun gördüm. Çünkü böyle bir kazağın altına pantolon da tercih edebilirsiniz ama etek de farklı bir seçim olur diye sizlere göstermek istedim.Ayakkabı tercihimi ise yine moda ve çok özel bir parça olan saydam topuklu ayakkabıdan yana kullandım.Ben olsaydım bu pembe kazağı bu şekilde kombinlerdim ve kış için uygun parçalar seçtiğimi düşünüyorum.Bu kombini yaparsan ve güzel birkaç aksesuar da takarsan kışın da ortamların yıldızı sen olabilirsin diye düşünüyorum.
Sence bu kombindeki star parça ne? Sen nasıl kombinliyorsun evdeki kazaklarını ? Bizimle paylaşabilirsin ayrıca yorumlarını da  bekliyoruum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder