27 Ocak 2018 Cumartesi

BU KIŞ İÇİN PALTO VE KOMBİN ÖNERİSİ 2

Selam :)
Sevgili moda takipçileri, bu kış yine moda olan çok güzel bir palto göstericem ve yine size kombin önerilerimi göstericem. Bu paltoyu seçtim çünkü hem kumaşını hem desenini çok beğendim ve kış mevsimine uygun buldum. 
İşte sizin için özel olarak seçtiğim ikinci parçam :

2) Haki Yeşili Uzun Palto 💚


Haki yeşili rengindeki bu uzun paltoyu dışarıda rahatlıkla giyebilirsiniz.Hem kalın sıcak tutan dokusuyla hem de kumaşıyla kış için gerçekten uygun bir parça diye düşüyorum.Doğru ve güzel bir kombinle bu palto gerçekten çok güzel bir seçim olur. Ayrıca resimdeki kombini de beğendim yeşil ve beyazın uyumu dikkat çekiyor . Gördüğünüz gibi Fahriye Evcen de bu paltoyu giymiş ve bence çok da yakışmış. Ben bu palto için kendim bir kombin örneği hazırladım ve yaptığım kombinin kış için uygun ve aynı zamanda tarz olduğunu düşünüyorum.
İşte kombinim :)





Evet, ben olsaydım bu yeşil renkli paltoyu bu şekilde kombinlerdim.Kiremit kırmızısı bir kazakla ve krem rengi bir pantolonla bu yeşil paltoyu kombinlerdim . Çünkü bu renklerin birbirine yakıştığını düşünüyorum.Her rengi birbirine karıştırmak yerine iki özel rengi kullandımAyrıca kahve bot da kombine güçlü bir hava kattı. Eğer sen de bu paltoya güçlü bir hava katmak istersen kahve bir bot giyebilirsin. Benim bu harika palto için yaptığım kombinim bu şekilde sevgili moda takipçisi,<3
sen olsan ne yapardın, nasıl kombinlerdin bizimle paylaşabilirsin. Yorumlarını bekliyoruum 💕



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder